Featured Video

Sample Text

Photos

Ads

Copyrights - Plotkara Powiatowa. Obsługiwane przez usługę Blogger.

18 lis 2010

Konrad Doroszkiewicz - tajemniczy kandydat. Jedyny taki materiał!

W poszukiwaniu wyborczych smaczków, spacerując po osiedlu Batorego spostrzegłam charakterystyczny profil. Chwilę zastanawiałam się i... Tak wiem! Spotkałam najbardziej tajemniczego ze wszystkich kandydata na prezydenta miasta Legionowa, Konrada Doroszkiewicza. 
Przywitałam się, i od razu zasypałam gradem pytań, które od wczorajszej debaty niezwykle wszystkich nurtują.
Przede wszystkim, dlaczego nie było go na debacie "prezydenckiej"w radiu Hobby - przecież według podanych informacji obecność potwierdzili wszyscy kandydaci.
Cytuję za GP (2010-11-12 Legionowo. Debata prezydencka):
"W najbliższą środę (17 listopada) odbędzie się pierwsza w historii miasta debata kandydatów na urząd Prezydenta Legionowa. Na wspólne zaproszenie Gazety Powiatowej i Radia Hobby 89,4 FM odpowiedzieli wszyscy ubiegający się o urząd kandydaci."
Otóż nic podobnego - pan Doroszkiewicz nie potwierdzał, i był bardzo zdziwiony, że taka informacja gdzieś padła. W późniejszym terminie w innym artykule już nie było informacji o tym, że potwierdził, jednakże kilka dni taka informacja była dla internautów dostępna.
W związku z tym, dementuję wcześniejsze wzmianki o tym, jakoby Pan Doroszkiewicz nie dotrzymywał słowa - fakty te nie były mi po prostu z oczywistych względów znane. Jednakże szkoda, że takie informacje nie są zawczasu podawane do publicznej wiadomości i wyborcy są po prostu wprowadzani w błąd.
Zapytałam zatem, czy możemy liczyć na Jego jutrzejszą obecność w radiu Hobby, również zaprzeczył - żałuję, lecz wzywają mnie inne obowiązki - po prostu za późno dostałem informację o planowanej audycji.
Pana Konrada spotkałam gdy roznosił po osiedlu swoje ulotki, okazuje się, że to elokwentny i naprawdę bardzo sympatyczny człowiek.



Comments :

0 komentarze to “Konrad Doroszkiewicz - tajemniczy kandydat. Jedyny taki materiał!”

Prześlij komentarz